Оточ одь

EN MN

Мушгих дасгалын бүлэг

Нийтэлсэн: 2012/05/29

Дасгал№1

Суудал завилгаа багана нуруу эгц байна. Эрүүгээ өвчүүндээ хүргэ.толгойгоо баруун тийш эргүүлэхдээ эрүү өвчүү эгмээс салгалгүй шүргүүлэн эцсийн байдалд хүргэ. Энэ хөдөлгөөнд амьсгалаа гаргана. Нүдний хараа баруун ар тийшээ чиглэсэн байна. Амьсгалаа авахдаа бэлтгэх байдалдаа эргэж орно. Дасгалыг 3,5,9 удаа хий.

Дасгал№2

Зүүн талдаа давтан хийнэ.

Дасгал №3

Хүзүү сээр, нуруу, ууц босоо тэнхлэгт эгц байрласан байна. Толгойгоо баруун тийш эргүүлэхдээ бөхийж гэдийлгэлгүй эцсийн байдалд хүргэнэ. Нүдний хараа баруун ар тийш эгц чиглэсэн. Энэ хөдөлгөөний явцад амьсгалаа аажим гаргана. Амьсгалаа авахдаа анхын байдалд орно

Дасгал№ 4

Зүүн талдаа давтан хийнэ.

Дасгал№ 5

Толгойгоо гэдийх байдлаас баруун тийшээ зугуухан эргүүлж эцсийн байдалд хүргэ. Эцсийн байдалд хүртэл амьсгалаа гарга. Хараа баруун ар тийш. Амьсгал авахдаа анхны байдалд орно.

Дасгал№ 6

Зүүн талдаа давтан хий.

Дасгал№ 7

Хүзүү сээр нуруу эгц босоо байрлана. Толгойгоо баруун тийш аажим эргүүлэхдээ баруун мөрөө ар тийш нь зүүн мөрөөр түлхэж татах мэт хөдөлгөөн хийж хүзүү хар сээрний үеэр мушгиж эцсийн байдалд хүргэж барь. Амьсгалаа аажуухан авч тэгшир.

Дасгал №8

Зүүн талдаа давтан хий.

Дасгал №9

Эгц байдлаас бүсэлхий хүйсний түвшний баруун талаадаа мушгиж зугуухан эргэхдээ амьсглаа гарга. Эцсийн байдалд хүрээд баруун гарын алгаар баруун өвдөгний гадна талд. Зүүн гараар зүүн өвдөгний дотор талд дарж мушгилтын хүчийг аль болохоор нэмээрэй. Амьсгал авахдаа тэгширч анхын байдалд орнро

Дасгал 10

Зүүн талдаа давтан хий.

Дасгал №11

Эгц байдлаасаа зүүн гарын алгаар зүүн өвдөгний дотор талаас гадагш түлхэж баруун гарын алгаар баруун өвдөгний гадна талд дажр хүчлэн асуух нуруу ууц түнхний үеэр баруун тийш нь мушги. Эцсийн байдалд барь. Эргэж тэгшрэхдээ амьсгалаа аажуухан аваарай.

Дасгала№ 12

Зүүн талдаа давтан хий. 

Дасгалын эрүүлжүүлэх нөлөө

  • Хүзүү сэрээ нуруу ууцны эргэх хөдөлгөөнийг бүрэн хадгална.
  • Нурууны 2 талын булчингийн цусны усны хими эргэлтийг сайжруулж булчингийн хатингаршилтаас сэргийлнэ.
  • Дуун зүрхэн хүйн асуух нурууны ахар сүүлний хүрднүүдийн хийн эргэлтийг тэгшитгэнэ.

 

"Дээд эрүүл мэнд" номоос